YOUR EYE WILL NEVER LIE, KEEP IT OPEN TO SEE THE TRUTH...

Monday, December 25, 2006

Bejalai Ngagai Gua Niah















Nya..Tuk Meh Gemuk Aku..
















Ujung Gua ke ngebus ngagai Painting Cave
















Tu meh gambar jalai ke bedau tembuk
















Begambar ba Painting Cave
















Dalam Perau ngelayang ari HQ ngagai Pengkalan Lubang

Empai lama tu keudah ianya kena 20th Jul 2006, aku bisi mai bala bejalai-jalai ngagai Gua Niah. Laban ka nyu udah kelalu lama enda nemuai kia, mayuh amai ga udah ubah utai ke bisi diak. Jalai nyu semakin manah, pia mega rumah alai bala temuai diau, nyu bertambah mayuh serta nyu majak manah. Semina lebuh maya nya, jalai ke nuju ngagai Gua Niah ari tebing ai Niah bedau entu tembu diadu. Taja pia, semua bala cukup gaga tajapan maya pulai semua sebana ke pengelelak diri.

No comments:

Post a Comment